Sandvorgård

onsdag 22. september 2010

bossdag med mer i vente.

Mandag var den store dagen her, vi overtok huset kl 12 å timene etter det ble brukt flittig til å tømme alt av rusk å rask ned i store bosssekker. ikke viste jeg at vi måtte sortere bosset på avvallsstasjonen. Men men. Har fått kastet det meste, det eneste som er igjen er noen eldre møbler som jeg skal pusse opp. to styk fine kommoder, pluss noen små bord/krakker jeg enten skal ha i nøst eller i kjeller stue.

Kjøpt maling til kjellerstuen der jeg har valgt fargen chi i taket. å på veggene på panelet der skal jeg bruke fargen skumring. Før å etter bilder kommer, begynner å male på lørdag. Så da kommer litt bilder fra rundt om i huset.

Ha en fin kveld alle sammen..

1 kommentar:

  1. Blir spennende å følge med. Var ganske fornøyd med bordet, nå gjenstår bare stoler ;)

    SvarSlett