Sandvorgård

søndag 5. september 2010

Kremmerhuset og blomsterforum

Hei hei.
Fredag hadde jeg en  aldri så liten fest for å feire bursdagen min. Gode venninner og kolleger kom å vi spiste god mat å drikke.

Fikk fantastiske gaver av hele gjengen.

Gavekort på kremmerhuset på hele 1600 kr :)
Gavekort på blomsterforum der jeg hadde lakt av hyllen.
Bokstaver fra kremmerhuset der det står Home.
klokke å litt dill pluss en blender maskin.

Bare en liten smakebit på hva jeg kjøpte, brukte opp hele gavekortet på kremmerhuset så fikk en hel del men noe må jeg spare til senere. putene dere ser, skal være i sofaen i stuen litt maretimt blir det.
Sølv,grå og blå er noen farger som skal gå igjen i stue og kjøkken.
Ha en fin søndag videre.
2 uker til vi får nøkkelen til huset nå, gleder meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar