Sandvorgård

onsdag 3. november 2010

Jule gave liste.

Har nå sett meg ut litt nips på IKEA. Hver eneste julehandel kommer jeg hjem med en del jule gaver til meg selv også.
Men denne gangen blir det mer til "oss" enn meg. Siden alt jeg ønsker meg i år er til huset.Da får jo mannen litt glede av det også.




Prisene var også veldig overkommelig på disse varene.

Har også siklet lenge på denne sofaen fra IKEA. Men den må nok vente til våren når vi flytter inn.



Likte veldig godt denne grå fargen på sofaen, så det får bli en hvit stol vedsiden av. Tror neppe vi kunne hatt alt i hvit, med hunder og alt så får det heller bli litt hvite puter og pledd. Men det flotte med denne sofaen er at den kan jo skiftes trekk på så da trenger vi ikke bytte ut sofaen vært andre år.(har heldigvis kjøpt sofaene våre på finn, så det har ikke vært alt for dyrt.)

Så neste uke går turen til IKEA. Da får vi se om jeg kommer hjem med x -antall lamper til stue og kjøkken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar