Sandvorgård

fredag 11. november 2011

Alt kan rammes inn.

Til og med en avis fra 1961, den ble brukt som isolasjon i et hus i bergen. Nå henger den i stuen hos meg.


                                                                   Hvorfor fjernet jeg ikke lighteren på skrinet.

Snart kan vi pynte til jul, jeg gleder meg. Kremmerhuset har mye fin julepynt og i kveld er det nattåpent på sartor senter. Godt vi skal på hundeutstilling i morgen tidlig så vi må tidlig opp.Hadde det ikke vært for det så hadde jeg vært å hamstret ut i de sene timer. Jule handelen får vente litt til.

God helg<3

2 kommentarer:

  1. Så kul!! Håper utstillingen gikk bra! Ha en fin søndag!!!

    SvarSlett
  2. benedicte sa: Vi vant jo alt der nede, Bir og Bim voksen, samt beste schæferoppdretter og best in show oppdretter:)

    SvarSlett