Sandvorgård

tirsdag 22. november 2011

Stolene er nå kommet i hus.

Stolene er endelig på plass, er kjempe fornøyd,bryter litt med alt det hvite. Har også gått til innkjøp av greengate suppeskål som nå brukes til blomsterpotte, fungerer fint til det også frem til jeg har kjøpt noen til.

Snart er det første søndag i advent. Jeg har handlet inn en del pynt som skal frem til søndag.  Anbefaler alle å ta turen innom living, hvis dere ønsker å kjøpe nye kuler/pynt til juletreet,de har et stort utvalg.

Ha en fin kveld.



5 kommentarer:

  1. For et fint salongbord du har. Men er personlig ikke glad i glass (les:ikke glad i å vaske)

    SvarSlett
  2. Så lekker spiseplass du har!
    Stolene ga en flott kontrast til det hvite. :)

    SvarSlett
  3. Så flott, og koselig, det blir :-)

    Går og lurer på om jeg skal kjøpe det serviset, jeg også. Det er lett å kombinere med andre design, tror jeg - for jeg kan jo ikke bytte ut alt av skåler og diverse som jeg har fra før ...

    SvarSlett
  4. Mamsens hus: Takk for det jeg er veldig fornøyd med spiseplassen vår:).

    Nefrtiti: Jeg er absolutt fornøyd med mitt service. Så gå gjerne inn på den nettbutikken jeg kjøper det fra ( se tidligere innlegg)Der får du det for en litt billigere penge enn i butikk:)

    SvarSlett
  5. Siw Lie: Takk for det, glasset blir vasket titt og ofte, det er ulempen med glass bord.

    SvarSlett