Sandvorgård

tirsdag 5. oktober 2010

Dagene bare flyr..

ukene å dagene bare flyr avgårde. Snart er det 1 mnd siden vi overtok huset. I dag har jeg bestilt tur til riga men turen går ikke til meg, men til min mor å far, som skal få det som en julegave. Har fått så mye hjelp fra de når det gjelder huset. De stiller hele tiden opp, så jeg følte jeg måtte gjøre noe i gjengjeld. Så 27-29 desember skal de kose seg i riga.:)

Fredag å lørdag blir det ny runde i huset, riving brenning av boss er det som står på agendaen..
Nå skal jeg sitte meg ned med boken å lese på markedsføring. Snart eksamen..
Stolene jeg har fått tak i er i samme serie som denne sjenken. Blir fint med denne sjenken å spisebordet å hvite stoler med stripete trekk:)
Skulle ønske det var flere timer i døgnet så jeg kunne malt ferdig stolene på en to tre, men tydligvis må det sittes litt på hyllen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar