Sandvorgård

torsdag 7. oktober 2010

Tips til tapeter?

Etter ferdig malt kjeller stue som forresten ble kjempe fin, trenger jeg nå en tapet til ene veggen som kommer opp i kjellerstuen. Veggen blir et skille mellom kjeller stuen og et soverom. På soverommet skal jeg ha en lys blå farge på veggene, hvite lister, hvit tak og alt er i panel.
Siden huset er en eldre gård, vil jeg bevare den gamle stilen, som en rød tråd gjennom interiøret i huset.

 Tenkte da også på en type tapet som er litt gammeldags, men ikke for gammeldags hvis dere skjønner hva jeg mener. Noen som har noen tips?
Eventuelt nettside jeg kan bestille tapeter på ?

Neste helg blir det også en tur på IKEA. Jeg har sett meg ut denne lampen for lenge siden. Å nå som jeg har fått et gammelt skatoll av min kjære svigerfar, skal det males og skiftes knotter på.


Imorgen er det ny dag ute i huset, kamera skal være med på en rund tur så da håper jeg å få tatt litt bilder.
ikke mye rivearbeid igjen nå i første omgang. Skal snart begynne å isolere veggene.

Siden jeg har noe erfaring innen tømrer bransjen etter å ha jobbet som tømrer i 2 år, vet jeg at diskusjonene vil komme når uenigheten seirer mellom meg å min kjære. Er kanskje litt sta å egen begge to. Men så har han en god del erfaring han også. Tror han stiller noe sterkere enn meg siden han driver firma. Det jeg kan er vel egentlig bare flisespikkeri i forskjell.  
Jaja, mannen må vel ha noe han skulle ha sakt han også?

Nå står CSI på tapeten:)
Ha en fin torsdagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar