Sandvorgård

søndag 10. oktober 2010

Handel på nett..

I dag har jeg gjort unna noen kjøp på nettet. Frk- Diors har en del fine wallstikers, jeg har nå bestilt to styk. En jeg skal ha i gangen, å en på svigerfar sitt skatoll som skal males om ikke lenge.
 

Har også kjøpt litt sminke på nettsiden www.coverbrands.no her finner du masse gode produkter.

Jeg abonnerer også på bladet boligpluss, fått en del ideer til huset nå, når jeg så Norges vakreste hjem. Personlig likte jeg stilen til huset som kom på 2 plass. Så nå blir den ene veggen på kjøkkenet mitt også malt i matt sølvlakk(bengalakk)

Vokse sengen ble også solgt i dag, til en interiør blogger på Os, http://mitthvitehus.blogg.no Gleder meg til å se resultatet.

Ha en fin søndag videre alle sammen. Nyt høstferien de som skal ha det. Jeg for min del skal ha vanlig arbeidsuke
:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar