Sandvorgård

mandag 6. desember 2010

Liten oppdatering.

Er en stund siden forje  innlegg, men gode grunner er det for det. Eksamener og  litt mer jobbing har vært hoved fokus de siste månedene.

Nå er vi godt i gang ute i huset også, det meste er ribbet  innvending. Med god hjelp klarer man det meste, selvom det av og til ser litt mørkt ut.
 Må innrømme at det er mye jobb med et oppussingsprosjekt. Men jeg gleder meg utrolig mye til å kunne sitte i den flotte stuen jeg får å tenke at dette har jeg virkelig jobbet for.

Så nå når det er store fremskritt ute i huset vil flere bilder komme,  blir gøy å se forskjellen fra når vi begynte til endelig resultat.
Jeg har også begynt å pusse opp noen eldre møbler. skal få gjort en del frem til slutten av januar, da begynner kvelds skolen igjen for fult.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar