Sandvorgård

lørdag 19. februar 2011

Snart klart for nytt gulv.

Dagen i dag har gått til å bære material. Kan ikke skryte på meg den jobben, men det i seg selv var ingen liten jobb nei.
I morgen skal det som gjenstår av isolering gjøres, pluss noen spikerslag til gulvet. Så i slutten av neste uke begynner vi å legge gulv på soverom/kjøkken og gang. Kommer til og bli utrolig spennende når vi er ferdig, hjemmelaget gulv blir utrolig fint i dette huset.

Litt dårlig blide. Dette blir litt av soverommet, pluss et lite bad. Neste gang jeg tar bilde av soveroms delen er nytt gulv lagt og inner veggen til badet satt opp.(vindusåpningen ser dere er større enn vinduet som står i nå. Kommer nytt vindu her til våren som blir litt større enn det som står i nå.)


Her er kjøkken delen og gangen. vinduet på kjøkkene blir litt mindre enn det som står der nå. Trappe åpningen er det dere ser i enden. Under vinduet blir det benkeplate(derfor litt mindre vindu)
Neste gang jeg tar bilde av denne delen av huset er veggen til kjøkkenet satt opp, da blir det enklere å se romfordelingen.

Stuen har jeg ikke tatt bilde av og heller ikke yttergangen. Stuen er ferdig isolert både vegger og tak. Neste prosjekt er og ligge gulv der også når vi er ferdig med denne delen her.

Mer bilder kommer underveis. Gleder meg til å vise gulvet når det er ferdig.

God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar