Sandvorgård

søndag 13. februar 2011

Tapet til soverommet.

Lite blogging fra min side for tiden, men dagene bare flyr,  helger og ledige kvelder brukes til å snekre og planlegge. Kanskje ikke så mye snekring fra min side, men jeg har hatt den kjekke oppgaven med å rive og isolere. Nå er vi snart i mål der også. rivingen er vi forsåvidt ferdig med. Gulvet som gjenstår men det tar vi når det nye gulvet skal legges.

Har ikke tenkt å ligge ut bilder innvendig av huset enda. Er ikke så interessant å se uferdige vegger og tak.
Men det begynner å ta form.
Bade romsmøbler er funnet, de er fra ikea. ikea sin nettside har ikke lagt ut den typen enda så jeg får ikke vist bilde før det eventuelt er i hus eller kommer på nettsiden.

Tapeten til soverommet er nesten bestemt, den skal ha blått i seg  så langt er jeg kommet. Har funnet tre typer  jeg liker godt.




Laura Ashley har tilbud i dette øyeblikk på disse tapetene. Min favoritt  er  den nederste. Kjempe fint mønster.
Kanskje noen tenker nå  at dette var mye mønster. Men ser man det i sin helhet så kommer det til å bli kjempe lekkert.
Taket på soverommet blir panel, som skal males hvit. Gulvet blir "hjemmelaget" tre gulv som også skal males hvit men der skal man kunne se litt av treverket igjennom. Så tenkte jeg og ha tapet på alle veggene på soverommet.

Resten av huset blir det mye panel,så jeg tror det blir fint med en liten brytning  på soverommet.

Blir nok litt stille på denne fronten fremover, noen innlegg innimellom blir det. Men venter litt med å vise bilder til vi er begynt på gulvet /plate vegger.
Rundt påsken er planen og begynne på gulvet. Siden vi skal lage gulvet selv må materialen tørke en stund før vi begynner.


Ha en fin søndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar